Dotais stāsts notika ar BTA klienti, taču apdrošināšanas kompānija atteicās atbildēt un komentēt notikušo situāciju.
Vai jūsu īpašums ir apdrošināts? Vai jūs izlasījāt visas apdrošināšanas līguma lapas un tā pielikumus? Izrādās, ja ir noticis apdrošināšanas gadījums, jūs varat sagaidīt rūgtas vilšanās un nesaņemt atlīdzību.
„Labākai Pasaulei” aktīvisti izveidoja biedrību, kuras misija ir izskaidrot apdrošināšanas nianses un aizsargāt cilvēkus, kuri ir cietuši no apdrošināšanas kompāniju negodīguma.
Vairāki cilvēki no visas Latvijas sāk griezties ar savām problēmām biedrībā „Labākai Pasaulei” un lūdz palīdzību problēmas risināšanā. Piemēram, Kristīne no Rīgas stāsta: „Mēs dzīvojam 1899. gadā celtā mājā. Kaimiņi, kuri dzīvo vienu stāvu zemāk, sāka veikt remontu, nojauca visas esošās sienas un uzstādīja ģipškartona starpsienas. Rezultātā mūsu dzīvoklī sāka krakšķēt grīda, parādījās plaisas griestos un sienās. Sešu gadu laikā esmu apdrošinājusi savu dzīvokli apdrošināšanas kompānijā BTA. Kad griezos BTA, apdrošinātāja teica, ka plaisas dzīvoklī esot parādījušas jau sen. Gadījumā, ja es tam nepiekrītu, tad man ir jāvēršas pie neatkarīgiem būvniecības ekspertiem (viņu pakalpojumu izmaksas ir vairāki simti eiro - autora piezīme). Es, protams, nekur negriezos. Es meklēju citu apdrošināšanas kompāniju, lai saņemtu atlīdzību.”
(Avots: avīze “Miljons”, Nr.5, sadaļa “Svarīgi zināt”, 07.02.2019.)