Apdrošināšanas kompāniju objektīvo uzvedību parāda to statistika. Reālie, nevis deklarētie dati par atlīdzībām apdrošināšanas gadījumos.
Telefona aptaujā no respondentiem vecumā no 21 līdz 60 gadiem, kas saprot termina „apdrošināšana” nozīmi, tika saņemts viedoklis par apdrošināšanas pakalpojumu atbilstību Latvijas iedzīvotāju interesēm.
Aptauja šokēja ar rezultātiem:
13% no Latvijas iedzīvotājiem netika izmaksāta kompensācija;
32% saņēma paredzamo atlīdzību;
17% nebija pieredzes pieteikumu par apdrošināšanas kompāniju kompensācijām iesniegšanā;
38% no Latvijas iedzīvotājiem maksāja mazāk, nekā gaidījis klients.
(Avots: http://www.sif.gov.lv/nodevumi/nodevumi/5045/apdrosin%20analize%20PKA.pdf).
Ja neņemt vērā 17% iedzīvotāju, kuriem nebija apdrošināšanas gadījumu, tad atteikumu rezultāts + nepietiekamas izmaksas sastāda 61,45% proporcijā no trim atlikušiem variantiem.
No tā mēs varam secināt: varbūtība, ka jums izmaksās atlīdzību, ir ļoti zema, kas apstiprina tēzi “APDROŠINĀTĀS - NENOZĪMĒ AIZSARGĀTS”.
Kā ierosina viens no Latvijas iedzīvotājiem, mums visiem ir jāapdrošinās no apdrošināšanas kompāniju NEIZMAKSĀM.